DoporučujemeZaložit web nebo e-shop

Kritéria hodnocení

Žáci jsou hodnoceni v průběhu celého školního roku. Při hodnocení zohleňuji individuální schopnosti žáků a sleduji jejich pokroky v získaných dovednostech a zkušenostech.

Obecná kritéria hodnocení v hodinách přírodopisu:

  • rozumím poznatkům a dokážu je používat
  • jsem aktivní v hodinách
  • připravuji se a plním zadané úkoly
  • zvládám jak písemný, tak mluvený projev
  • připravuji se na hodinu

Kritéria pololetního hodnocení v předmětu přírodopis

Pololetní hodnocení není průměr vypočítaný ze známek žáka!!!

Hodnocení VÝBORNĚ

  • plním očekávané výstupy jen s velmi drobnými nedostatky
  • využívám poznatků získaných v přírodopisu i v jiných předmětech a naopak
  • pokusy, laboratorní práce, projekty řeším úplně samostatně bez jakýchkoliv problémů
  • jsem aktivní, samostatný a připravený na hodiny

Hodnocení CHVALITEBNĚ

  • plním očekávané výstupy s drobnými nedostatky a chybami, které dovedu sám opravit
  • využívám poznatků získaných v přírodopisu i v jiných předmětech a naopak
  • pokusy, laboratorní práce, projekty řeším samostatně bez jakýchkoliv problémů
  • jsem aktivní, samostatný a přiravený na hodiny

Hodnocení DOBŘE

  • plním očekávané výstupy s chybami a nedostatky
  • pokusy, laboratorní práce, projekty řeším s mírnou podporou učitele
  • využívám pouze základních poznatků v přírodopisu i v jiných přemětech
  • jsem jen občas aktivní a téměř samostatný

Hodnocení DOSTATEČNĚ

  • plním očekávané výstupy se závažnými nedostatky a chybami
  • písemný i ústní projev mám nepřesný a neestetický
  • pokusy, laboratorní práce, projekty řeším pouze s trvalou podporou učitele
  • jsem pasivní a většinou nepečlivě připravený, nesamostatný

Hodnocení NEDOSTATEČNĚ

  • neplním očekávané výstupy
  • neovládám učivo
  • nepracuji ani s podporou učitele, neřídím se jeho pokyny
  • mám pasivní přístup k pokusům, laboratorním pracím a projektům