Kritéria hodnocení
Žáci jsou hodnoceni v průběhu celého školního roku. Při hodnocení zohleňuji individuální schopnosti žáků a sleduji jejich pokroky v získaných dovednostech a zkušenostech.
Obecná kritéria hodnocení v hodinách přírodopisu:
- rozumím poznatkům a dokážu je používat
- jsem aktivní v hodinách
- připravuji se a plním zadané úkoly
- zvládám jak písemný, tak mluvený projev
- připravuji se na hodinu
Kritéria pololetního hodnocení v předmětu přírodopis
Pololetní hodnocení není průměr vypočítaný ze známek žáka!!!
Hodnocení VÝBORNĚ
- plním očekávané výstupy jen s velmi drobnými nedostatky
- využívám poznatků získaných v přírodopisu i v jiných předmětech a naopak
- pokusy, laboratorní práce, projekty řeším úplně samostatně bez jakýchkoliv problémů
- jsem aktivní, samostatný a připravený na hodiny
Hodnocení CHVALITEBNĚ
- plním očekávané výstupy s drobnými nedostatky a chybami, které dovedu sám opravit
- využívám poznatků získaných v přírodopisu i v jiných předmětech a naopak
- pokusy, laboratorní práce, projekty řeším samostatně bez jakýchkoliv problémů
- jsem aktivní, samostatný a přiravený na hodiny
Hodnocení DOBŘE
- plním očekávané výstupy s chybami a nedostatky
- pokusy, laboratorní práce, projekty řeším s mírnou podporou učitele
- využívám pouze základních poznatků v přírodopisu i v jiných přemětech
- jsem jen občas aktivní a téměř samostatný
Hodnocení DOSTATEČNĚ
- plním očekávané výstupy se závažnými nedostatky a chybami
- písemný i ústní projev mám nepřesný a neestetický
- pokusy, laboratorní práce, projekty řeším pouze s trvalou podporou učitele
- jsem pasivní a většinou nepečlivě připravený, nesamostatný
Hodnocení NEDOSTATEČNĚ
- neplním očekávané výstupy
- neovládám učivo
- nepracuji ani s podporou učitele, neřídím se jeho pokyny
- mám pasivní přístup k pokusům, laboratorním pracím a projektům